Echipele si pilotii Formulie 1 2011
McLaren Mercedes:
Jenson Button, Lewis Hamilton;
Scuderia Ferrari:
Felipe Massa, Fernando Alonso;
Scuderia Toro Rosso:
Jaime Alguersuari, Sebastien Buemi;
Renult F1:
Nick Heidfeld, Vitaly Petrov, Robert Kubica;
Red Bull Racing:
Mark Webber, Sebastian Vettel;
Williams F1:
Pastor Maldonado, Rubens Barrichello;
Force India F1:
Adrian Sutil, Paul di Resta;
Virgin Racing:
Jerome DAmbrosio, Timo Glock;
Team Lotus:
Heikki Kovalainen, Jarno Trulli;
Mercedes GP:
Michael Schumacher, Nico Rosberg;
Sauber F1:
Kamui Kobayashi, Sergio Perez;
Hispania Racing:
Narain Karthikeyan, Vitantonio Liuzzi.
Noul sezon de Formula 1 debuteaza cu intarziere in Melbourne. Isi va începe Sebastian Vettel misiunea de aparare a titlului cu o victorie, sau Michael Schumacher isi va demonstra iar geniul in Sageata de argint ?
Calendarul din 2011al Formulei 1
27.03 - Australia (Melbourne)
10.04 - Malaezia (Sepang)
17.04 - China (Shanghai)
08.05 - Turcia (Istanbul Park)
24.05 - Spania (Barcelona)
29.05 - Monaco (Monte Carlo)
12.06 - Canada (Montreal)
26.06 - Spania (Valencia)
10.07 - Marea Britanie (Silverstone)
24.07 - Germania (Nurburgring)
31.07 - Ungaria (Budapesta)
28.08 - Belgia (Spa-Francorchamps)
11.09 - Italia (Monza)
25.11 - Singapore (Singapore)
09.10 - Japonia (Suzuka)
16.10 - Coreea de Sud (Seul)
30.10 - India (New-Delhi, premiera)
13.11 - Emiratele Arabe Unite (Abu Dhabi)
27.11 - Brazilia (Interlagos)
Marele Premiu al Bahrainului, programat pe 13 martie, a fost amanat pe termen nelimitat;
Noutati din regulamentul tehnic al Formulei 1
- Aripa spate poate fi ajustata cu 50 de milimetri pe liniile drepte stabilite de FIA si poate fi folosita numai in scop ofensiv, pentru inlesnirea depasirilor.
- Sistemul KERS revine dupa un an de pauza (Lotus, Hispania si Virgin sunt singurele echipe care nu vor folosi aceasta tehnologie).
- Noile pneuri sunt furnizate de Pirelli, producatorul italian revenind in Formula 1 dupa 20 de ani.
- Sistemul F-duct si dublu-eleroanele au fost interzie.
- Distributia masei unui monopost a fost standardizata pentru toate echipele (cea frontala trebuie sa fie cuprinsa intre 45,4% si 46,7%).
- Masa minima a monopostului a crescut de la 620 la 640 de kilograme.
- O cutie de viteze trebuie utilizata in cel putin cinci curse, insa prima schimbare nu este luata in calcul. Nerespectarea acestei reguli va aduce penalizari de cinci pozitii pe grila de start.
- Regula 107% a fost reintrodusa in calificari. potrivit acesteia, pilotii cronometrati cu cel putin 107% din cel mai bun timp nu vor avea dreptul de a lua startul in cursa.
- Mecanicii echipelor nu au dreptul de a lucra la monoposturi timp de cate sase ore in noptile de vineri si sambata.
|